مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 19:252023-10-26ورزشي

لیگ برتر تکواندو بانوان| پارس جنوبی صدرنشین روز نخست شد


هفته اول رقابت های لیگ برتر تکواندو بانوان امروز پنجشنبه چهارم آبان ماه با شناخت نفرات اول اوزان فرد برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نخستین دوره رقابت های لیگ برتر تکواندو جام ایراندوخت یادواره شهیده شاخص ورزش کشور شهناز حاجی شاه  با حضور 10 تیم به همراه 52 تکواندوکار به صورت انفرادی امروز پنجشنبه چهارم آبان ماه کار خود را به سبک رقابت های گرندپری در اوزان 46-، 53-، 62- و73- کیلوگرم آغاز کرد.

در این دوره از رقابت ها 10 تیم آکادمی تکواندو ویسی، لوازم خانگی میکس پلاس، پایگاه سلامتی  رها، بیمه تجارت نو، آکادمی ورزشی کسری، هیات تکواندو نوشهر، آکادمی آترا، دیار، شهر رنگ دورود و پارس جنوبی به اضافه بازیکنان آزاد شرکت می کنند.

معصومه رنجبر (تیم آکادمی ویسی) در وزن 46- کیلوگرم پیش از حضور در فینال مسابقات در یک دیداری تماشایی و نزدیک زهرا فیض آبادی از پارس جنوبی را 2 بر یک شکست داد تا نماینده آکادمی ویسی در فینال حریف سوگند شیری از همان تیم شود.

شیری با استفاده از تجربه رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان و آسیا توانست بازی را به سود خود تمام کند و فاتح وزن اول رقابت های هفته اول شود.

در وزن 53- کیلوگرم، مبینا نعمت زاده در یک وزن بالاتر از وزن همیشگی اش در رقابت های لیگ برتر پا زد و برابر یگانه عربلو بازیکن آزاد و چهره جدید این رقابت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر تکواندو بانوان| پارس جنوبی صدرنشین روز نخست شد

لیگ برتر تکواندو بانوان| پارس جنوبی صدرنشین روز نخست شد